bloggbloggblogg..

Jag börjar bloggandet med ett Hej.. ;)
förra helgen så var jag,Felicia,Melinda och coola Agnes i trollhättan och såg Kim och Janet, igen :D
det var jättekul verkligen, men första gången är alltid roligaste, det är ju den man minns som bäst.
Vi träffade Laila Bagge också och det var ju första gången. så det var riktigt roligt!

Jag känner att jag inte har fastnat riktigt för bloggandet, och tycker det är lite tråkigt att lägga in blogginlägg ifall jag t.ex skriver : "idag hade jag matte och sen var det rast, då köpte jag ett äpple, haha"  :)
Vad ska man egentligen blogga om? måste man blogga om något speciellt? ;)

Kommentarer
Postat av: syster

haha ne man behöver inte skriva om ngt speciellt. skriv vad fan du vill om:)

love you!

2009-03-16 @ 08:05:12
URL: http://misssfoxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0